Saturday 30 July 2011

Happy face..

Iubesc pe altcineva...Nu te arata surprins, stiai foarte bine ca asta se va intampla...Stiai de la bun inceput cu cine aveai de-a face..Stiai de la bun inceput ca, atunci cand voi gasi iubirea asta, ma voi dedica ei complet. Si-am facut-o..E iubirea aia pura, aia sincera si fara conditii..El este pur si fara de interes....Pana si respiratia-i este cel mai curat si fin parfum...E iubirea aia la care visam cu totii si o cautam unde nu trebuie... Nu e iubire ''de-aia'', asta e naturala...El imi este prezent in fiecare gand, in fiecare rasuflare si in fiecare clipire...El este fiecare secunda a trairii mele, Nu este parte din viata mea, el este viata mea insasi...Iar atunci cand vorbesc despre el, fata imi radiaza..inima-mi tresalta si, in mintea mea alerg la el.
Si el ma iubeste...Eu sunt icoana si idolul lui...Asa cum isi doreste orice femeie sa fie..
El ma alinta asa cum stie el, stangaci si fara experienta...El ma cauta cu privirea lui senina si nu gaseste linistea pana nu vede ca sunt acolo...Si eu sunt acolo...si voi fi acolo pana ce el va gasi alta iubire...iubirea ''aia''...si chiar si dupa, voi fi tot acolo pentru el, asa se face..
El nu ma face sa plang, asa cum tu ai facut-o de-atatea ori...Iar atunci cand sunt trista...atunci cand nu mai gasesc putere sa ma misc..el imi ia fata in palmele lui moi si calde si-mi ridica privirea spre ochii lui mari si curati..''mami look, happy face....''

1 comment:

  1. Hai si mai scrie din cand in cand,ca mie tare imi face placere sa te citesc. Chiar daca va vad pozele,tot as mai citi din cand in cand de ale tale:)

    ReplyDelete