Wednesday 3 August 2011

Mi-ar fi placut sa fiu...

Mi-ar fi placut sa fiu...bancnota! Mi-ar fi palcut sa fiu..moneda!Mi-ar fi placut sa fiu, poate asa as fi avut mai multa valoare. Poate asa as fi meritat niste lupte..niste osteneala...M-as fi casatorit intr-o banca..as fi nascut doua bancnote-gemene si-un cent mai mic...As fi umblat in toata lumea, pe tot globul pamantaesc si tuturor le-ar fi stralucit ochii la vederea mea..As fi fost pe buzele tuturor, in mintea tuturor si visele tuturor. Dupa mine s-ar fi invartit soarele si pamantul...si dragostea ta, A tuturor. As fi unit si dezbinat familii, as fi creat ''iubiri'', as fi ridicat si-as fi-ngenuncheat popoare...As fi umblat din manan-n mana si-asa as fi cunoscut pe toata lumea, as fi avut cei mai multi ''prieteni'', o lume-ntreaga! Toti ochii ar fi umblat dupa mine si toate mainile lacome m-ar fi tras spre ele si m-ar fi tinut ca pe cea mai de pret comoara!
Si tu ai fi alergat dupa mine sa ma prinzi si sa nu-mi mai dai drumul, sa ma castigi cu orice pret si sa ma tii langa tine o viata...Si eu nu m-as mai fi dus de la tine, te-as fi pretuit mai mult decat toate bancnotele si monedele si toate valorile..chiar daca tu esti un simplu..om...
Dar nu sunt bancnota..nu sunt nici moneda..Sunt doar un simplu suflet care e aici..care nu pleaca sa colinde lumea-ntreaga, nu pleaca dupa mainile ce ravnesc la el si nici nu vrea visele nimanui..Le vrea pe ale TALE, vrea mainile TALE si vrea stralucirea din ochii TAI...Iar TU trezeste-te si tinema-ma strans.. nu vreau sa plec si sa-mi pierd sufletul... sa ma devalorizez...

2 comments:

  1. Simt un pic de tristete, pe langa melancolia si nostalgia postarilor anterioare...Iti doresc o viata la fel de frumoasa ca felul cum scrii. Meriti :)

    Poatarea asta se potriveste cu trupa pe care o ascult acum:

    http://songsandmoods.blogspot.com/2011/08/fleet-foxes-bedouin-dress.html

    Nu stiu daca am voie sa postez o trupa? Daca nu, sterge tu postarea, da?

    Totusi, intai deschide si asculta macar cateva piese - e un blues de f. buna calitate!

    ReplyDelete
  2. Buna, Iulia (Iuliajewel?)!E ok cu trupa, eu nu ma supar,Doamne fereste!O ascult imediat ce am o secunda de liniste.
    Iar despre cea mai recenta postare, daaa...ma mai ia tristetea uneori, dar apoi ma trezesc repede cand imi dau seama ca si daca as avea parte de ceea ce spun eu acolo, nu stiu cum as reactiona eu...cred ca nu stiu cum sa ma bucur de dragostea si aprecierea celorlalti (sau a celuilalt), am intotdeauna impresia ca e vreo smecherie la mijloc :), ca e un interes in spatele fiecarui gest dragut..Cu timpul m-am salbaticit, chiar ma gandeam ca eram mai naiva in 'tinereturile' mele, credeam mai usor si ma aruncam in valuri mai usor. Acum sunt mai tematoare si mai precauta :).ideea e ca in postarile mele pun ce simt atunci, pe loc..'Scriu' in mintea mea post-ul de zeci de ori, iar cand il scriu 'pe curat', e cu totul altceva :).Dar totul este adevarat, din viata si trairile mele, tot ce imi pare rau este ca nu am un vocabular mai elevat si mai bogat in termeni literari, desi imi place sa citesc texte simple si pe intelesul meu, decat pline de expresii complicate care le fac sa para scrise de vreun geniu neinteles :).
    Waw,cat m-am intins!shame on me :)!
    Multumesc pt link!

    ReplyDelete